تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

معرفی پزشکان متخصص


معرفی پزشکان متخصص

پروفسور مجید سمیعی: بزرگترین جراح مغز دنیا

مجید سمیعی در ۲۹ خرداد ۱۳۱۶ از مادری شیرازی و پدری رشتی در شهر تهران به دنیا آمد. وی تحصیلات ابتدایی و متوسطه را پس از مهاجرت خانواده از تهران به رشت در دبیرستان شاهپور شهر رشت به پایان رسانید و سپس عازم کشور آلمان شد و تحصیلات خودش را در رشته‌های زیست‌شناسی و پزشکی را در دانشگاه یوهانس گوتنبرگ شهر ماینتس ادامه داد . دکترمحید سمیعی در سال ۱۳۴۰ با مهشید سمیعی دختر عموی خود ازدواج کرد.

جایزه ویژه وزارت علوم ایران برای برترین دانشجویان ایرانی مقیم اروپا برای به موفقیت های علمی ایشان در دوران تحصیلات پزشکی و کسب عالیترین نمرات ممکن در امتحانات پایان دوره پزشکی به ایشان تعلق گرفت. سپس دورهٔ تخصص جراحی مغز و اعصاب را زیر نظر پروفسور کورت شورمن شروع کرد و در سال ۱۳۴۹ به اخذ درجهٔ تخصص در این رشته نایل آمد . دکتر سمیعی کار علمی را با سمت استادیاری و معاونت بیمارستان جراحی مغز و اعصاب آغاز و پس ازمدتی سرپرستی بخش جراحی مغز و اعصاب اطفال را به عهده گرفت. درجه پروفسوری جراحی مغز و اعصاب از دانشگاه ماینتس آلمان را در سال ۱۳۵۱ اخذ کرد. در سال ۱۳۵۰ اولین دوره از دوران آموزشی جراحی میکروسکوپی را آغاز کرد و در سال با کمک بنیاد فولکس واگن ۱۳۵۶ نخستین آزمایشگاه تمرین جراحی میکروسکوپی آلمان را تأسیس نمود.

مسوولیت ها

- ریاست بیمارستان جراحی مغز و اعصاب را در شهر هانوفر

- کرسی جراحی مغز و اعصاب دانشگاه لیدن هلند به

- پیشنهاد تصدی کرسی جراحی مغز و اعصاب دانشگاه ماینتس ۱۳۶۶

- ریاست انجمن بین‌المللی قاعده جمجمه از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۱

ریاست موسسه بین المللی علوم اعصاب چین واقع در دانشگاه پزشکی پایتخت (Capital Medical University) در پکن

- بیانگذار و رئیس موسسه بین المللی علوم اعصاب ایران

- ساخت موسسه بین المللی علوم اعصاب ایران در تهران

- ریاست فدراسیون جهانی انجمنهای قاعده جمجمه سال

افتخارات

- اخذ نشان خدمت درجه ۱ دولت آلمان از طرف رییس جمهوری آلمان غربی در سال۱۳۶۷

- کسب جایزه علمی ایالت نیدرزاکسن آلمان، به پاس فعالیت های پر ارزش وی در راه پیشرفت جراحی مغز و اعصاب

- رهبر گروه جراحان ابراهیم تاتلیس خواننده بزرگ ترکیه

- چهره ماندگار کشور در ششمین همایش چهره های ماندگار در آبان ‌ماه 1385

- اخذ عالی‌ترین نشان افتخاریدولت چین در سال 1386 از زنگ پییان معاون نخست‌وزیر چین

- مشاور صدراعظم آلمان و مشاور رئیس جمهور چین

- انجام حدود 8 هزار بار عمل جراحی را در قاعده جمجمه

فهرست آثار پروفسور سمیعی

کتابهای تالیف شده : 17 کتاب از جمله : جنبه های نوین اعصاب محیطی، برش نگاری پنوموآنسفال، جراحی قاعده مغز ، اعصاب جمجمه ای، ضربه های وارد بر قاعده ی جمجمه، جراحی در ساقه ی مغز و بطن سوم و اطراف آن دو ، ضایعات اعصاب محیطی، جراحی منطقه یزین ترکی و سینوسهای پیرامون بینی جراحی مننژیم قاعده ی مغز، روشهای نوین بازسازی استخوان ، ، جراحی کلیوس، ، اطلس جراحی قاعده ی جمجمه ، دوخت عروق و اعصاب و نیز پیوند در جراحی پلاستیک و جراحی ترمیمی، جراحی قاعده ی مغز،.

مقالات : بیش از 200 مقاله ی علمی در خصوص دستگاه عصبی مرکزی و محیطی.

دکتر سمیعی رمز موفقیت خود را چنین عنوان می کند :

کار خاصی نکردم. هفت سالم بود که مثل همه به دبستان رفتم، پس از آن به راهنمایی. در پانزده سالگی مثل همه به دبیرستان رفتم. پس از اتمام دبیرستان مانند بسیاری از جوانان برای دانشگاه اقدام کردم و وارد دانشگاه شدم.تخصص گرفتم و تصمیم گرفتم با توجه به علاقه ام، تمام فکر و ذهنم را به شغل و تخصصم اختصاص بدهم... همین.

دکتر سمیعی بزرگترین جراح مغز دنیا رمز موفقيت انسان را تمركز افكار می داند ومی گوید: اگر انسان تمركز فكر داشته باشد و بتواند بد و خوب را از هم تشخيص دهد و خوب را انتخاب كند، مي‌تواند به موفقيت برسد.

يكي از رموز موفقيت من اين است كه پرخوري در زندگي‌ام مفهومي ندارد و سعي مي‌كنم با غذاهاي كم‌حجم ولي پرانرژي روزم را به شب برسانم و اين مسئله موجب شده تا سنگين نشده و دچار رخوت و سستي نشوم.

  انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 273

دیدگاه های کاربران (0)

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما