تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

فرحناز مظفری کارآفرین در رشته نخ و طناب


فرحناز مظفری کارآفرین در رشته نخ و طناب

فرحناز مظفری کارآفرین در رشته نخ و طناب

فرحناز مظفری در سال ۱۳۵۳ در روستای گميشان از توابع شهرستان گمیشان استان گلستان متولد شد. دوره چهار ساله دبيرستان را در تربيت معلم به تحصیل پرداخته است و بعد از آن در سال ۱۳۷۴ در رشته جامعه‌شناسی وارد دانشگاه می شود .از جمله دوره های آموزشی که گذرانداست مهارت های کار با کامپيوتر بوده است .

خانم فرحناز مظفری همزمان با تحصيل به تدريس نيز اشتغال داشته است. ایشان می گوید : با توجه به نيازهاي منطقه و شرايط اقليمي استان گلستان دريافتم كه توليد نخ و طناب در منطقه توجيه اقتصادي دارد، به ويژه اين‌كه در استان با كمبود اين كالا روبرو بوديم و واردات اين كالا از ديگر استان‌ها نيز نيازهاي استان را تأمين نمي‌كرد. در خانواده ما، ‌توليد طناب سابقه بسیار دارد، جد بزرگ من تاجر طناب بوده و در کار صادرات و واردات آن به شوروی سابق از طريق آستارا فعال بوده‌است. جد ما عقیده داشت فرزندانش از طريق صنعت پيشرفت‌ خواهند کرد نه کشاورزی و دامپروری. با توجه به سابقه خانوادگی در زمینه طناب من نيز به پدرم پيشنهاد کردم که سرمايه‌ای برای تاسيس کارخانه توليد طناب‌هاب صنعتی در اختيارم قراردهد که با استقبال پدرم روبه‌رو شد. علاوه بر آن سرمايه ای که پدرم در اختیارم گذاشت، توانستم مبلغ ۴۳ ميليون تومان هم وام با استفاده از تبصره ۳ بگيرم و کار را آغازکنم.

در ۱۲ تيرماه ۱۳۷۷ جواز تأسيس کارگاه خود در شهرک صنعتی گمیشان را می گیرد و در خرداد سال ۱۳۷۸ با رسيدن ماشين آلات مورد نياز کارگاه خودش را راه‌اندازی می کند.

انگيزه‌ي اصلي كارآفريني خانم مظفری ثروت آفرینی و توليد ثروت بوده است. در تيرماه 1377 در ناحيه صنعتي بنادر شهرستان بندر تركمن در زميني به وسعت 2100 مترمربع كارآفريني را شروع می کند كه با تاسيس سالني به مساحت 600 مترمربع و در ادامه با افزايش سالن ديگري به مساحت 200 مترمربع بوده است.

خانم مظفری در ارديبهشت سال 1387 توليد آزمايشي کارگاه خود را را شروع می کند و با همان توليدات آزمايشي با دادن ضمانت مصرف و همراه با خدمات پس از فروش وارد بازار می شود. در سال مذکور با ارايه طرح تكميلي به سازمان صنايع روستايي ميزان توليد را گسترش می دهد.

خانم فرحناز مظفری مؤسس و عضو هيأت مديره اتحاديه غير دولتی زنان توانمند استان گلستان و مديرعامل شرکت نخ و طناب مظفری می‌باشد . ایشان در كارخانه خود20 كارگر دارد و سالانه حدود 1200 تُن نخ كادويي و شيشه‌دوزي و …. توليد مي‌كند. خانم فرحناز مظفری می گوید: حضور در بازارهای جهانی هدف اصلی تجارت من، است و در حال رايزني‌هاي با كشورهاي حوزه‌ي خليج فارس برای صادرات هستیم. كارخانه در سه شيفت فعاليت می کند و در هرشيفت پنج كارگر کار می کند. در کارخانه 5 نفر كارمند اداري مشغول به كار هستند.

خانم مظفری در زمینه بازاریابی می گوید : من بازاريابی را از مزارع شروع کردم به‌ طوری‌ که با مشتری‌ها مستقيما ارتباط برقرار کردم، و از آن‌ها خواستم در صورت تمايل به جنس به کارخانه مراجعه نکنند بلکه از بازار پيگيری کنند، اين‌ کار سبب شد که عمده فروش‌ها به سراغ ما بيايند. در حال حاضر بازار کار ما شامل استان‌های سمنان، گلستان، خراسان، گيلان، مازندران، قزوين و تهران می‌باشد .

مشاغل وعناوين كسب‌شده:

شغل
- مشاور امور بانوان اداره‌ي آموزش و پرورش گميشان
-معلم راهنماي امور شاهد و ايثارگران

-دبير دبيرستان‌هاي گميشان
عضويت در NGOها
- عضو انجمن زنان توانمند استان گلستان
- عضو انجمن زنان كارآفرين كشور
-عضو انجمن خيرين مدرسه‌ساز

افتخارات کسب شده

- معرفي بعنوان اولين زن صنعتگر كشور از طرف شبكه پيام‌نما كشور
-ساخت 4 فيلم بلند از روند فعاليت‌هي كارآفريني بنده توسط صدا و سيماي سراسري و استاني
- دريافت لوح تقدير و تنديس و جايزه‌ي ويژه بعنوان زن نخبه در ميان ده زن برگزيده‌ي كشور در اولين جشنواره‌ي زن و روستا (عذرا) شهريور 1380 تهران
- دريافت لوح تقدير به عنوان زن توانمند در سطح استان در سال 1381
-دريافت لوح تقدير به عنوان توليدكننده‌ي نمونه در صنايع روستايي در سال 1382
-دريافت لوح تقدير بعنوان بانوي صنعتگر نمونه از طرف سازمان صنايع و معادن استان از سال 1384
-دريافت لوح تقدير بعنوان زن كارآفرين موفق از طرف استاندار گلستان تابستان 1385
- دريافت لوح تقدير بعنوان كارآفرين برتر استان از طرف سازمان كار و امور اجتماعي در سال 1385
- دريافت لوح تقدير بعنوان نخبه اقتصادي شهر در سال 1386 از طرف شهرداري شهر گميشان
- دريافت لوح تقدير بعنوان بانوي خير از طرف چندين سازمان استان
- دريافت لوح تقدير بعنوان كارآفرين موفق از طرف كارگروه اشتغال شهرستان تركن در سال 1386
- دريافت لوح تقدير بعنوان كارآفرين برتر كشور از طرف وزارت صنايع و معادن در سال 1386

  انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2424

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما