تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

دکتر غلام حسین شاهکار:استاد آمار دانشگاه فردوسی مشهد


دکتر غلام حسین شاهکار:استاد آمار دانشگاه فردوسی مشهد

دکتر غلام حسین شاهکار:استاد آمار دانشگاه فردوسی مشهد

دکتر غلام حسین شاهکار در بهمن ماه سال 1319 خورشیدی در شیراز چشم به جهان گشود.غلامحسین شاهکار پس از اتمام تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود در شیراز، عازم تهران شد و در سال 1343 مدرک کارشناسی ریاضی را از دانشگاه تهران دریافت کرد.پس از گذراندن یک دوره یکساله در دانشسرای عالی، به دانشگاه مشهد رفت و به عنوان معلم حل تمرین مرحوم پروفسور تقی فاطمی مشغول خدمت شد.یک سال بعد، برای گذراندن دوره کارشناسی ارشد ریاضی به شهر محل تولد خود بازگشت و همزمان با تحصیل، خدمت خود را در قالب مربی نیمه وقت ادامه داد.وی در سال 1352 با استفاده از بورس وزارت علوم برای ادامه تحصیلات عازم انگلستان شد و به دلیل علاقه اش به ریاضیات کاربردی و آمار، رشته تحصیلی خود را تغییر داد.وی در سال 1354 مدرک کارشناسی ارشد آمار را از دانشگاه شفیلد انگلستان دریافت کرد و بلافاصله به دانشگاه ولز منتقل شد. تحصیلات خود را در رشته نظریه صف(Queueing Theory) ادامه داد و در سال 1357، موفق به کسب مدرک دکترای تخصصی در رشته خود از دانشگاه ولز انگلستان شد.

غلامحسین شاهکار در سال 1350 پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد در رشته ریاضی، با دعوت رئیس وقت دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مشهد، به طور رسمی به استخدام این دانشگاه درآمد.ایشان پس از اخذ مدرک دکتری تخصصی در رشته خود از دانشگاه ولز انگلستان در سال 1357، به ایران بازگشت و از آن زمان تاکنون، به تدریس و پژوهش در دانشگاه فردوسی مشهد مشغول است.

فعالیت های آموزشی :

تدریس در دانشگاه مشهد به عنوان معلم حل تمرین1346 - 1347

تدریس به عنوان مربی نیمه وقت دانشگاه شیراز13471350

تدریس در دانشگاه فردوسی مشهد 1350 - 1352

ارتقای مرتبه به دانشیار1376

ارتقای مرتبه به استاددانشگاه فردوسی مشهد 1379

جوائز و نشانها :

کتاب "طرح و تحلیل آزمایشها" به عنوان کتاب برگزیده کتاب سال دانشگاه تهران

کتاب "تحلیل رگرسیونی کاربردی " به عنوان کتاب برگزیده سال دانشگاه تهران

استاد نمونه دانشگاه فردوسی مشهد

دریافت لوح تقدیر از پنجمین جشنواره فردوسی

دریافت لوح تقدیر از چهارمین جشنواره فردوسی

چگونگی عرضه آثار

تعداد مقالات منتشر شده : بیش از 9 مورد

کتاب ها

آشنایی با فرآیندهای تصادفی ویژگی اثر : تالیف: Erhan Cinlar ترجمه: غلامحسین شاهکار، ابوالقاسم بزرگنیا انتشارات دانشگاه صنعتی شریف چاپ اول1380 :

آشنایی با نظریه صف بندی ویژگی اثر : تالیف: غلامحسین شاهکار انتشارات دانشگاه پیام نور چاپ اول1375

تحلیل رگرسیونی کاربردی ویژگی اثر : تالیف: Norman R. Drapper, Harry Smith ترجمه: غلامحسین شاهکار، ابوالقاسم بزرگنیا انتشارات مرکز نشر دانشگاهی چاپ اول: 1378 ،این کتاب برگزیده کتاب سال است.

طرح آزمایشها (1) ویژگی اثر : تالیف: غلامحسین شاهکار، ابوالقاسم بزرگنیا انتشارات دانشگاه پیام نور چاپ اول: 1375

طرح آزمایشها (2) ویژگی اثر: تالیف: غلامحسین شاهکار، ابوالقاسم بزرگنیا انتشارات دانشگاه پیام نور چاپ اول: 1376
طرح و تحلیل آزمایشها ویژگی اثر : تالیف: Douglas C. Montgomery ترجمه: غلامحسین شاهکار انتشارات مرکز نشر دانشگاهی چاپ اول: 1380 این کتاب برگزیده کتاب سال دانشگاه تهران است.
مبانی احتمال ویژگی اثر : تالیف: Saeid Ghahramani ترجمه: غلامحسین شاهکار، ابوالقاسم بزرگنیا انتشارات دانشگاه صنعتی شریف چاپ چهارم: 1384

مبانی نظریه صف ویژگی اثر : تالیف: Donald Gross, Carl M. Harris ترجمه: غلامحسین شاهکار انتشارات مرکز نشر دانشگاهی چاپ اول:1372

منبع : سایت آمار گیران

  انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 365

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما