تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

بهاره افشاری بازیگر سینما و کارآفرین موفق پوشاک


بهاره افشاری بازیگر سینما و کارآفرین موفق پوشاک

بهاره افشاری بازیگر سینما و کارآفرین موفق پوشاک

بهاره افشاری (زاده ۴ تیر۱۳۶۳در شاهرود) طراح لباس و بازیگر ایرانی است. بهاره افشاری دارای دیپلم بازیگری است و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی می‌باشد.بهارهافشاری‌ یک‌ برادر دارد. او دارای‌ دیپلم‌ بازیگری‌ است‌ و فارغ التحصیل‌ رشته‌ نقاشی‌ می‌باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.

بهاره افشاری پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌داد. بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود.

۴ماه بعد بهاره افشاری به دنیای بازیگری پا میگذارد ولی سعی می کند محتاطانه عمل کند و از پذیرش هر نقشی خودداری می کند زیرا فعالیت هنری اش را سال‌ها پیش با یک سریال آغاز کرده که به دلیل تجربه ی بد در آن سریال دوست ندارد از آن در کارنامه هنری خود نام ببرد و حتی تصمیم گرفته بود تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود ولی پس از چند سال با تلاش کیانوش عیاری به جمع بازیگران سریال روزگار قریب که سرگذشت دکتر محمد قریب است پیوست. بهاره افشاری در سریال روزگار غریب در دو نقش بازی می‌کند و پس از آن عیاری او را برای بازی در سریال او یک فرشته بود معرفی می کند.

فیلم هایسینمایی بهاره افشاری:
- معراجی‌ها ۱۳۹۲
- سه درجه تب ۱۳۸۹
- دردسر بزرگ ۱۳۸۹
- پایان‌نامه (فیلم) ۱۳۸۹
- ازدواج در وقت اضافه ۱۳۸۸
- خیابان بیست و چهارم ۱۳۸۷
- زندگی شیرین ۱۳۸۷
- کلبه (فیلم) ۱۳۸۷
- تسویه حساب ۱۳۸۶
- صد سال به این سال‌ها ۱۳۸۶
- ناف (فیلم) ۱۳۸۱

سریال های بهاره افشاری:
- نیاز ۱۳۹۴
- آخرین بازی ۱۳۹۳
- معراجی‌ها ۱۳۹۳
- دست بالای دست ۱۳۹۰
- مرد نقره‌ای ۱۳۹۰
- فاصله‌ها ۱۳۸۹
- روزگار قریب ۱۳۸۶
- او یک فرشته بود ۱۳۸۴

اواخر سال 83 ، درست سه ماه قبل از آنکه بازیگر بشود ،‌جوان ترین طراح لباس ایران می شود . و مجله چلچراغ او راجوان ترین طراح لباسی است که دارد در ایران کار می کند معرفی می کند.در مورد وارد شدن به عرصه بازیگری می گوید :خانم پوران درخشنده یکی از مشتریان ما بود که برای ایشان طراحی می کردم و اولین کسی هم که به من پیشنهاد بازی داد، خانم درخشنده بود که برای رویای خیس با من قرارداد بست.البته من بعدا سر سریال « او یک فرشته بود» رفتم.

بهاره افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند که خودش ، برادرش بابک و صبا سهیلی هیئت مدیره و شریک شرکت هستندو مدیریت بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد.استودیو دیزاین جایی است که تو می‌توانی همه چیز مربوط به طراحی،از معماری تا طراحی داخلی و بخش های دیگر را در آن پیدا کنی. در این دفتر، بخش طراحی لباس را من مدیریت می‌کنم.

بهاره افشاری از هدف خود از وارد شدن به عرصه طراحی لباس می گوید : خیلی سال است که دلم می‌خواهد یک طراح مثل بیژن باشم و یک کمپانی مثل دیور را راه بیاندازم.
مطمئن هستم که یک روز این کار را خواهم کرد.اینکه هدفم چیست هم معلوم است ؛ سلیقه‌ام در طراحی لباس را دوست دارم و دوست دارم که آدم‌ها سلیقه مرا بپوشند

در سال هشتاد و سه، دوست من که طراح لباس بود کار مرا دید که داشتم برای خودم طرح می‌زدم. گفت: چرا طراحی لباس نمی‌کنی؟
گفتم: می‌خواهم شروع کنم. گفت:سرمایه داری؟ گفتم: بله.مقداری دارم. گفت:پس ما با هم شریک می‌شویم.آنجا با هم شراکت کردیم و آن شو برگزار شد.

در مورد تجربه کاری خودش می گوید :
آن موقع بیشتر وقت‌ها خیلی ضرر می‌کردم چون مثلا ممکن بود قیمت تمام شده یک مانتو، با آنچه که می‌فروشم چندان تفاوتی نداشته باشد.الان می‌دانم که از پروسه طراحی تا تهیه پارچه تا تولید، چگونه کار کنم که ضرر ندهم.
این موضوع محصول تجربه است و هر چه جلوتر می‌روی آشناتر می‌شوی و طبیعی است که من هم بعد از حدود هشت سال تجربیات خوبی به دست آورده‌ام.

در زمینه مباحث علمی تولید برند می گوید :
در این زمینه کتاب‌های خوبی خوانده‌ام و سعی می‌کنم در کارم لحاظ کنم. ضمن آن،برادرم بابک سال‌هاست که دارد کار می‌کند و او این پروسه را بلد است و می‌داند چه کاری انجام بدهد. این را هم بگویم که این سیستم معرفی کارم، معرفی برند، لباس‌ها و ارائه آن ؛ اولین بار است که در کشور اتفاق می‌افتد. چیزی که الان در همه جا وجود دارد،‌یک مزون است که شما به داخل آن می‌روید و لباس را انتخاب می‌کنید.اما شرکت «استعاره سیال» فقط یک مزون نیست.

بیشتر برای خانم ها طراحی می‌کنیم اما به صورت محدود، برای آقایان هم طراحی خواهیم کرد.

در مورد ادامه همزمان بازیگری و طراحی می گوید :
نه.همین الان سرم شلوغ است ولی کارم را هم انجام می‌دهم.من هم بازیگری و هم طراحی لباس را دوست دارم و قطعا انجام هم‌زمان آنها منافاتی با هم ندارد. شما می‌بینید در آن طرف آب‌ها ، خانم لوپز هم خوانندگی می‌کند و هم بازیگری و هم یک برند معروف را هدایت می‌کند. کارهای ما که هیچ وقت آنقدر نخواهد شد. به نظرم همه این‌ها کاملا قابل هماهنگی است و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

 برگرفته از سایت بیتوته و مصاحبه های خانم افشاری

  انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 450

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما