تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

دكتر مينو محرز متخصص بیمارهای عفونی و استاد دانشگاه تهران


دكتر مينو محرز متخصص بیمارهای عفونی و استاد دانشگاه تهران

دكتر مينو محرز متخصص بیمارهای عفونی و استاد دانشگاه تهران

خانم دكتر مينو محرز در سال 1324 در تهران متولد شد. در سال 1342 از دبيرستان فارغ التحصيل و در همان سال تحصیل در رشته پزشكي دانشكده پزشكي دانشگاه تهران را آغاز كرد. بعداز اتمام دوره دكتري عمومي، سال 1349 در رشته تخصصي عفوني ادامه تحصيل داد و در سال 1352 موفق به اخذ مدرك در رشته تخصصي عفوني از دانشگاه تهران گرديد. ايشان اكنون به عنوان عضو هئيت علمي و استاد گروه عفوني در بخش عفوني بيمارستان امام خميني (ره) مشغول به كار مي باشند.

آثار علمی وتالیفات : تأليف2 و ترجمه 4 كتاب، 41 مقاله در نشريات فارسي و 60 مقاله در نشريات بين‌المللي

افتخارات :
- رئيس مركز تحقيقات ايدز بيمارستان امام خميني
- قائم مقام انجمن حمايت از بيماريهاي عفوني
- عضو پيوسته فرهنگستان علوم پزشكي ايران
- عضو هيئت ممتحنه برد و ارزش يابي بيماريهاي عفوني ايران
- سردبير مجله بيماريهاي عفوني و گرمسيري ايران
- عضو گروه علوم بهداشتي و تغذيه فرهنگستان علوم پزشكي
- عضو كميته کشور ایدز
- عضو کمیته کشوری سل و تب مالت
- عضو شوراي برنامه ريزي كرسي يونسكو در زمينه آموزش سلامت
- عضو گروه تدوين كننده دستوالعمل درماني گلايد لاينهاي كشوري

سمت‌ها: استاد دانشگاه علوم پزشكي تهران، رئيس مركز تحقيقات ايدز دانشگاه علوم پزشكي تهران

سوابق علمی و اجرایی: عضو كميته سل وزارت بهداشت، سردبير مجله بيماري‌هاي عفوني

تقدیرنامه ها: از دانشگاه علوم پزشکي تهران براي مشارکت در برنامه‌هاي آموزشي؛ از طرف رئيس بيمارستان امام خميني (ره) به جهت کوشش در امر آموزش؛ پزشک نمونه از طرف سازمان نظام پزشکي؛ از طرف وزير بهداشت به پاس تلاش در برگزاري آزمون‌هاي رشته‌هاي تخصصي؛ رتبه اول در پانزدهمين جشنواره رازي (مرکز تحقيقات ايدز ايران)

نظرات دکتر مینو محرز در مورد موفقیت

صبر کن، آنقدر عجول نباش، مهم‌ترین کار تو الان این است که راه درست زندگی‌ات را انتخاب کنی، بگذار اطرافیان کمکت کنند. اشتباهات آنها را تکرار نکن. قدر تمام لحظه‌های کنار هم بودن و باهم بودن به‌خصوص با خانواده را بدان. تصمیم‌های بزرگ تلاش زیاد هم می‌خواهند، پس زود ناامید نشو.

 برگرفته ازسایت خانم دکتر محرز و مصاحبه های ایشان در نشریات

  انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 433

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما