تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

دکتر شادپور ملک پور دانشمند جهاني ISI از سال 1382 تا کنون و استاد شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان


دکتر شادپور ملک پور دانشمند جهاني ISI از سال 1382 تا کنون و استاد شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان

شادپور ملک پور دانشمند جهاني ISI از سال 1382 تا کنون و استاد شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان

دكتر شادپور ملك پور پس از اتمام تحصيلات دبيرستاني خود در دبيرستان شهيد بهشتي رشت (شاپور سابق)، در دانشگاه شهيد بهشتي تهران (ملي سابق) در رشته شيمي در مقطع كارشناسي مشغول به تحصيل شد . پس از اخذ ليسانس شيمي، براي ادامه تحصيل به كشور آمريكا عازم شد و در دانشگاه ميشيگان شرقي تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد در رشته شيمي آلي پليمرها را ادامه داد. پس از اخذ كارشناسي ارشد براي ادامه تحصيل در مقطع دكترا عازم دانشگاه فلوريدا شد. در سال 1363 موفق به دريافت درجه دكترا در رشته شيمي آلي پليمرها شد، سپس دو سال در همان دانشگاه مشغول انجام كارهاي تحقيقاتی به صورت فوق دكترا شد. ايشان بيش از 60 دانشجوي دكترا و کارشناسی ارشد در رشته شيمي آلي پليمرها تربيت کرده‎اند. دکتر ملک پور تا كنون بيش از 345 مقاله ISI در مجلات معتبر بين المللي، 400 مقاله در كنفرانس‎هاي مختلف بين المللي داخلي و خارجي ارائه داده‎اند. همچنين ايشان سه مورد کتاب تاليف نموده و موفق به ثبت 17 مورد ثبت اختراع داخلي شده اند. ايشان دبيري پنجمين سمينار تخصصي شيمي آلي ايران, همکاري با کنفرانس‎هاي علمي تخصصي به صورت عضويت در کميته‎هاي علمي, اجرايي و داوري, عضويت در هيات تحريريه مجله علوم و تکنولوژي پليمر و Iranian Polymer Journal , عضويت در انجمن پليمر ايران و انجمن شيمي ايران, داوري تعداد زيادي از مقالات مجلات بين المللي داخلي و خارجي، سرپرستي دانشکده شيمي دانشگاه صنعتي اصفهان به مدت 3 سال, معاونت پژوهشي دانشکده شيمي, برنده رتبه دوم طرح علوم پايه جشنواره شيخ بهايي, پژوهشگر نمونه استان اصفهان, پژوهشگر نمونه دانشگاه صنعتي اصفهان, دانشمند نمايه جهانيISI از سال 1382 تا کنون، برنده رتبه اول پژوهش بنيادي بيست و يکمين جشنواره بين المللي خوارزمي, اخذ جايزه COMSTECH در بيست و يکمين جشنواره بين المللي خوارزمي, کسب عنوان پژوهشگر پراستناد دانشگاه صنعتي اصفهان براي چند بار, اخذ جايزه پژوهش و نوآوري بنياد ملي نخبگان در سطح يک در سال 1386, دانشمند برتر کشورهاي اسلامي در سال 1387, کسب عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه صنعتي اصفهان در سال 1387 و تقدير وتشکر در سي‎امين سال تاسيس دانشگاه صنعتي اصفهان در سال 1387، استاد راهنماي نمونه پايان نامه ها و رساله هاي تحصيلات تکميلي در سال 87-1386، اخذ لوح تقدير از انجمن شيمي ايران در سال 1388 به مناسبت قرار گرفتن در ليست يک درصد دانشمندان پراستناد شيمي دنيا، که در پايگاه اطلاعات علمي ISI نمايه شده است، عنوان شيميدان آلي برجسته کشور در سال 1389 از طرف انجمن شيمي ايران، پژوهشگر برتر گروه علوم پايه در سطح کشوري در سال 1389 و اخذ لوح تقدير از استاندار اصفهان در هفته پژوهش به خاطر قرار گرفتن در ليست دانشمندان جهاني ISI در سال 1389 را در سابقه کاري خود دارد.
زمينه تخصصي ايشان ساخت مولکول‎هاي فعال نوري و مولکول‎هاي ناجور حلقه جديد با روش‎هاي مختلف است. بيشتر اين ترکيبات به عنوان مونومرهاي جديد براي ساخت و شناسايي پليمرها به کار مي‎روند و در اين زمينه تعداد زيادي پليمرهاي فعال نوري جديد و پليمرهاي ناجور حلقه جديد با استفاده از روش‎هاي مختلف از جمله تابش ريز موج، استفاده از مايعات يوني و پليمرشدن در حالت جامد در محيط سبز و محيط‎هاي متداول براي اولين بار در دنيا معرفي کرده‎اند. همچنين در سال هاي اخير کليه زمينه تخصصي فوق به سمت نانوفناوري براي ساخت و شناسايي نانوکامپوزيت هاي زيستي و پليمرهاي فعال نوري زيست تخريب پذير سوق داده شده است و نتايج درخشاني را به دنبال داشته است.

برگرفته از صفحه شخصی دکتر شادپور ملک پور در دانشگاه صنعتی اصفهان

  انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1239

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما