تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

نوبر میرزایی كارآفرين شوطي


نوبر میرزایی كارآفرين شوطي

نوبر میرزایی كارآفرين شوطي، ماهانه 2 ميليون تومان از توليد

و فروش لبنيات در پاركينگ خانه اش درآمد دارد.

نوبر میرزایی کدبانوی شهرستان شوط که با تبدیل گاراژ زیر خانه اش به مغازه جمع آوری و فروش محصولات لبنی توانسته است ماهانه 2 میلیون تومان از این مغازه روزی حلال برای خانواده اش کسب نماید.

نوبر میرزایی در باره نحوه ورودش به عرصه لبنیات دامی می گوید: بچه روستا بودیم و در ده کشاورزی و دامداری می کردیم. شوهرم جانباز 20 درصد است. ساکن شهر که شدیم کره ها و پنیرهای پدرم را به همسایه ها و فامیلها در شهر می فروختم. چون خودم محصولات لبنی را تمیز و با کیفیت درست می کردم همه همسایه ها و آشناها در شهر می خریدند و این باعث شد به بیشتر همسایه ها حتی خیابانهای دیگر محله هم معرفی شوم تا جایی که دیگر به مشتریها نمی توانستم برسم. با شوهرم در مورد خرید همسایه ها و مشتریها صحبت کردیم چون شوهرم از تسهیلات و عرصه های بسیج سازندگی سپاه خبر داشت و ایشان باعث شد که به مشاغل خانگی روی بیاورم و عرصه لبنیات را انتخاب نمایم.

او می افزاید: همسرم در آغاز کار کمی نگران بود ولی مخالف نبود چون فکر می کرد ضرری خواهم داشت و مشکلاتی بوجود بیاید. اما در نهایت شوهرم کمکم کرد تا گاراژ خانه را سروسامان بدهیم و برای ایجاد مغازه لبنیاتی آماده سازی کنیم.

میرزایی خاطرنشان کرد: همسرم با دیدن مشتریها و استقبال همسایگان که حتی از چند خیابان و محله های دیگر می آمدند آرام آرام توجیه اقتصادی این کار هم برای همسرم و هم برای من روشن شد. حالا کارگاه را با درآمد ماهیانه 2 میلیون تومان حاصل فروش محصولات لبنیاتی و دریافت 30 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی از بسیج سازندگی توانستیم با خرید دستگاه های صنعتی راه اندازی نماییم و کار تولید و فروش لبنیات را توسعه بدهیم.

این فعال اقتصادی در باره میزان اشتغالزایی که کرده می گوید: در کل با جمع آوری شیر و لبنیات از روستای خودمان و چند روستای دیگر و فروش این محصولات در مغازه بالغ بر 5 نفر مستقیما از این راه کسب درآمد دارند و بیشتر از 50 زن روستایی هم از این راه با در اختیار گذاشتن محصولاتشان به ما درآمد دارند.

میرزایی همچنین افزود: پسرم دیپلم کشاورزی هست و شاگرد ماشین های بین شهری بود که پیش خودم آوردم و دستش را گرفتم و کمک خوبی هم برای من شده و هم درآمد خودش را هم درمی آورد. تقریبا تمام اعضای خانواده ام در این مغازه و کارگاه کمک من بوده و مشغول به کار هستند.

این فعال اقتصادی در مورد کمک های نهادها برای توسعه کار خود اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه خیلی کمک زیادی بهم کرده است. کمک کرد که از صفر شروع نمایم. سپاه باعث شد که همه مشتریهایم با راحتی جان ازم خرید نمایند و هیچگونه مشکلی در فروش نداشته باشم. همچنین باعث شد تا همه در روستا با راحتی جان لبنیاتشان را اعم از شیر، پنیر، کره و غیره را برای فروش در شهر به من بدهند.

میرزایی در ادامه اشاره کرد: خیلی از وقتها همه محصولات لبنیشان را که در اختیارم می گذارند پول نقد دریافت نمی کردند چون خیلی از این مشتریها قشر زن و مادر خانواده می باشند بیشتر در عوض پولی که به آنها باید پرداخت می کردیم ، در خواست کالا می کردند که دفعه بعد آمدنی برایشان تهیه و خریداری نماییم و تحویلشان بدهیم. این کالا ها هم مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز یک خانه بودند که برایشان تهیه می کنیم.

وی همچنین گفت نیاز دارد بگویم که : زنانی در روستاها هستند، خانوارهایی در روستاهای محروم هستند که درآمدشان از همین راه است، چون توان رفتن به شهر و تهیه وسایل مورد نیاز خانه را ندارند در عوض پول شیر و لبنیاتی که از ما می گیرند لیستی از نیازهایشان به ما می دهند و خارو بار و مواد غذایی می خواهند که برایشان تهیه می نماییم.

میرزایی در آخر ضمن ابراز موفقیتش در این کار و امید به توسعه این کار گفت: خدارا شاکرم که توانستم سهمی در دست گرفتن زنان روستایی که از جنس خودم هستند و به مشکلاتشان آگاهی دارم داشته باشم و بتوانم برایشان کاری کرده باشم و درآمدی ایجاد نمایم و کمک کنم تا قسمتی از نیازهای اساسی زندگیشان را تامین نمایند، این بهترین کاری هست که مرا در این شغل نگه داشته و برای ادامه آن امید داده است.

 برگرفته از سایت خبری باریش

  انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 439

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما