تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

سهـیلا پیر مرادیـان بانوی کارآفریـن ایـران در حوزه گردشـگری و کار آفرین نمونه برنامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا


سهـیلا پیر مرادیـان بانوی کارآفریـن ایـران در حوزه گردشـگری  و کار آفرین نمونه برنامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا

سهـیلا پیر مرادیـان بانوی کارآفریـن ایـران در حوزه گردشـگری

و کار آفرین نمونه برنامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا

سهـیلا پیر مرادیـان بانوی کارآفریـن ایـران در سال 1364 برای تحصیل در رشته مامایی به ایتالیا می‌رود و پس از اخذ مدارک تحصیلی به ایران بازمی‌گردد. در ایران نیز پس از ورود به دانشگاه، موفق به اخذ مدرک فارغ‌التحصیلی خود از دانشگاه تهران در رشته زبان و ادبیات ایتالیایی می‌گردد. او در دوران دانشجویی در موسسه حفظ ونشر آثار حضرت امام خمینی(ره)به ترجمه کتب و کلمات قصار و مجموعه نامه‌های ارسالی به ایشان از ایتالیا را ترجمه می‌کرد،‌ چون هدف موسسه، نشر آثار خاورمیانه و کشورهای اسلامی‌بود. وی به واسطه تسلط زبان ایتالیایی و اعتماد به نفس بالا به استخدام یکی از آژانسهای هواپیمایی در می‌آید و در آنجا به کار مارکتینگ مشغول می‌شود .
با درایت و قدرت ارتباطات قوی در جذب مخاطبان خارجی، به خصوص گردشگران ایتالیایی تعداد مسافران آژانس افزایش یافت . وی با لیاقت و شایستگی زیادی که از خود نشان داد از سوی مدیریت آژانس به عنوان کمک راهنما، همراه گروهی از توریست‌های ایتالیایی شد و این نشات گرفته از اطلاعات قوی و بروز تاریخی، سیاسی،‌فرهنگی و اجتماعی‌اش می‌باشد.
دوره تورلیدری را با موفقیت پشت سر گذاشت و 15 سال در این حرفه مشغول بود. در این مدت همچنان پرانرژی و با هیجان به کارش مشغول بود تا اینکه تصمیم گرفت برای اجرایی کردن نقشه‌‌ای که در سر داشت قدم به سمت مدیریت بردارد.
اما متاسفانه طبق قوانین یک مدیر همزمان نمی‌تواند تورلیدر هم باشد . در سال 85 برای گرفتن مجوز اقدام کرد اما بر خلاف تلاشهای فراوان در کمیسیون میراث فرهنگی با توجه به تمام سعی و تلاشش موفق نشد آنان را راضی کند که علاوه بر سمت مدیریت به کار تورلیدری نیز مشغول باشد .
در نهایت تصمیم گرفت برای رسیدن به اهداف بالاتر کارت تورلیدری خود را باطل و به مدیریت بپردازد. هم اکنون مدت چهار سال است که در پست مدیریت قرار گرفته و در همین مدت زمان کوتاه چنان موفق بوده که به عنوان کار آفرین نمونه انتخاب و معرفی شده است.
او در 9 ماهه نخست سال میلادی، توانست با جذب 2000 توریست بالاترین رتبه کارآفرینی را در حوزه گردشگری به خود اختصاص دهد.
از جمله فعالیتهای اجتماعی این بانوی کار‌آفرین حضور در همایشی با عنوان موقعیت اقلیت‌های مذهبی در کشورهای مسلمان خاورمیانه از سوی یک تشکل مردمی‌با مشارکت سازمان ملل ترتیب داده شد که مسوولیت بخش ایران آن به عهده ایشان بود. وی در این مورد اظهار داشت‌: در آن برنامه سعی کردم تنوع مذهبی را که در کشورمان جاری بود به نمایندگان سازمان ملل و اعضای آن تشکل نشان دهم. در آن برنامه شخصی حضور داشت که سال‌ها پیش جزو مذاکره‌کننده‌های نهایی سازمان ملل در پایان دادن به جنگ عراق و ایران بود. در همان برنامه سعی کردم آن‌ها را به مناطقی ببرم که باورش برایشان سخت بود، مثل قبرستان یهودی‌ها در اصفهان که بیش از ۲ هزار سال قدمت دارد و همچنان محل برگزاری آیین‌های مذهبی یهودیان است. کلیساهای باقی مانده از قرن‌های ۱۲ و ۱۳ در منطقه آذربایجان ایران که هنوز اجرای مراسم در آن‌ها جریان دارد و بالاخره مدرسه‌ای در تهران که دانش‌آموزان آن از همه‌ ادیان در یک کلاس درس هستند. این چیزی بود که آن‌ها در هیچ کشور دیگری ندیده بودند، برای همین عنوان همایش را کلا به «ادیان توحیدی در ایران» تغییر دادند.

هم‌اکنون او به عنوان مدیری موفق و شایسته، با تیمی‌ مجرب در موسسه خدمات و مسافرتی و گردشگری آرش کمانگیر آماده سرویس دهی و ارائه خدمات توریستی به گردشگران، میهمانان، سفارتخانه‌ها و تجار خارجی از جمله رزرو هتل و حمل و نقل در ایران به صورتvip شناخته شده است.
لذا پس از توافق ژنو و امضای برجام که نفسی تازه برای دمیدن به کالبد سرد گردشگری بود و همچنین تمرکز دولت تدبیر و امید به برداشتن تحریم‌های هوایی و حرکت به سوی نوسازی ناوگان هوایی با استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی و توانمندی‌های کشور‌های صاحب‌نام این حوزه، جهت‌گیری و تشخیص درست اولویت‌ها در بخش‌های مختلف دولت یازدهم را اثبات کرد و امیدواری‌ها برای خروج ایران از فهرست ممنوعه غیررسمی ‌مقاصد سفر گردشگران خارجی را افزایش داد.
حال پس از توافقات هسته‌ای که نقش بسیار چشمگیری در رشد اقتصادی کشور داشته گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا خواستار حضور در ایران و بازدید از جذابیت‌های این گربه زیبای چهارفصل که هرگوشه‌اش زیبایی خاص، بویژه برای اروپائیان دارد هر روز بیشتر می‌شود.
در همین راستا خانم سهیلا پیرمرادیان موفق به کسب تندیس از کمیسیون برترین کارآفرین زن اتحادیه اروپا EBC*L گواهی شایستگی مدیریت اروپا
European Business Competence License) )شد، که این امر نوع جدیدی از منظر استانداردهای بین‌المللی است و به شرکتهایی تعلق می‌گیرد که استانداردهای لازم برای حضور در بازارهای جهانی و بین‌المللی را دارا می‌باشند و حداقل یکسال از زمان کسب استاندارد آنها گذشته باشد.
نخستین حضور بانوی ایرانی در جشنواره EBC*L
این جشنواره از سال 2004 آغاز به کار کرده و اولین بار است که بانویی ایرانی در صنعت گردشگری در این جشنواره حضور می‌یابد، شایان ذکر است از بین 400 کارآفرین زن فقط 30 نفر موفق به راهیابی به این جشنواره شده‌اند که یکی از این اشخاص خانم سهیلا پیرمرادیان می‌باشد.
لازم به ذکر است امسال این جشنواره در سالن وستین پاریس با حضور آقای ویکتور میخائیل رئیس کمیسیون کارآفرینی اتحادیه اروپا EBC*L و آقای دکتر عظیم فضلی پور نماینده ایرانی کمیسیون، برگزار شد، که بانوان کارآفرین تندیسها و گواهینامه‌های بین‌المللی خود را از دست آقایان میخائیل و فضلی پور دریافت کردند.
ویکتور میخائیل رئیس کمیسیون کار آفرینی اتحادیه اروپا در سخنرانی خود ضمن ابراز خوشحالی از توافقات هسته‌ای بیان داشتند، پس از برجام تمایل بیشتری برای ایجاد روابط گردشگری با ایران بوجود آمده، که همین امر موجب جذب توریست و گردشگر از سراسر دنیا به این کشور شده است.
مدیر موسسه توریستی گردشگری آرش کمانگیر در این جشنواره اظهار داشت: بانوان ایرانی از دیرباز با پیشینه فرهنگی خود در صنعت و هنر این مرزو بوم بصورت سنتی حضوری فعال داشتند، ولی هم اکنون با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه‌های مختلف و با هویت واقعی یک زن ایرانی پیشرفت چشمگیری دارند.
در این مراسم توسط آقایان دکتر عظیم فضلی پور و ویکتور میخائیل از خانم سهیلا پیرمرادیان به عنوان بانوی نمونه کارآفرین در عرصه توریست و گردشگری با اهدای تندیس و گواهینامه بین‌المللی تقدیر و تشکر بعمل آمد .
  برگرفته از سایت گردشگری آرش کمانگیر

  انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1596

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما