تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

نظرات سر کارخانم فهیمه مظاهری از بندعباس درباره دوره آموزشی موفقیت در زندگی


نظرات سر کارخانم  فهیمه مظاهری  از بندعباس درباره دوره آموزشی موفقیت در زندگی

سلام خداراشاکرم که  با دوره آموزشی موفقیت در زندگی  آشنا شدم وتحول فکری بسیار خوبی درمن رخ داد, ازاینکه میتونم افکارمثبت ومنفی راتشخیص دهم ودرحدخودم آنهاراتقویت ویاازخوددورکنم, گاهی در برابر افکار منفی بی تفاوت باشم .ازاینکه تاحدی خودشناسی یادگرفتم, از همه مهمتر قانون بخشش که عالی بودافرادی مزاحمت روحی برام ایجادکرده بودند, این قانون به من یاددادببخشم تاخودم ارام باشم ,آدمهاروهمانجوری که هستن دوست داشته باشم نه باقانون خودم, موقع نمازتمرکزم روی نعمتهای الهی زیادشده, خدارودرهمه حال شاکرباشم,

درکل آرامش نسبی دارم,شاکرداشته هام هستم, درفکرآینده بهتر ،خودم تاحدی به ذهنم مسیربدم وبه آن انرژی تزریق کنم تاشاداب باشم ولذت ببرم.

موفقیتم صدرصدنیست ولی ازهمین مقدارم راضیم وتلاش میکنم عالی بشم چون باقانون کلام وتلقین مطمئنم این اتفاق میمون می افته .ازشمامربی محترم بی اندازه سپاسگذارم انشاله مثل همیشه شادوپیروزباشید

  انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 267

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما