تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

دوره آموزشی تصویر سازی ذهنی و تجسم خلاق


دوره آموزشی تصویر سازی ذهنی و تجسم خلاق

دوره آموزشی تصویر سازی ذهنی و تجسم خلاق

ارسطو می گوید : تفکر بدون تصویر ذهنی غیرممکن است.

تصویر سازی ذهنی یعنی متمرکز کردن انرژی فکر روی موضوعی ویژه با هدفی خاص .

تصویر سازی ذهنی یعنی : استفاده از تمام حواس براي خلق يا بازآفريني يك تجربه در ذهن و ديدن چنين تصويري با چشم ذهن.

از این تکنیک برای کار با بیماران دچار فوبیا و افسردگی، کاهش استرس، اضطراب و افسردگی، کاهش فشار خون، کنترل درد، افزایش انگیزه ، بهبود آرمیدگی، افزایش کنترل بر زندگی فردی ، بهبود روابط و حتی برای کمک به افراد در ترک سیگار استفاده می‌شود.

از جمله امتیازات منحصر بفرد آن این است که در هنگام تصویر سازی، ذهن ما از آینده و گذشته جدا شده و در زمان حال قرار می گیریم و همین امر موجب می شود از بند غم و غصه و ترس و استرس رها شده و در حالت کاملا relax قرار بگیریم چرا که در این حالت فرکانس های مغزی ما کند شده و به سطح آلفا (حالت بین خواب و بیداری) بر می گردد.

اگر تخیل ما در اختیار ما در بیاید و حواس پنج گانه خود را در آن دخیل کنیم به تصویرهای ذهنی مناسبی می رسیم. برای تصویرسازی ذهنی مناسب لازم است که یک سری از سلول های مغزمان را که کار آنها ساختن تصاویر است تقویت کنیم و برای این کار تمرین های استانداردی وجود دارد

 


مبلغ واقعی 143,474 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 136,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما