تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

بيژن پاکزاد : طراح و تولیدکننده عطر و ادکلن


بيژن پاکزاد : طراح و تولیدکننده عطر و ادکلن

بيژن پاکزاد : طراح و تولیدکننده عطر و ادکلن

بیژن پاکزاد در پانزدهم فروردین سال1323 در تهران متولد شد . بیژن برای تحصيل به مدرسه ثروتمندان سوئيسی رفت و در آنجا با شاهزاده هاي بزرگ مانند پرنس ريتر همكلاسي شد . بیژن در سن ۱۸ سالگی به ادامه تحصیل در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه پرداخت . پس از پایان تحصیلات رشته مهندسی شیمی به تحصیل در رشته طراحی لباس در دانشگاه ميلز در شهر سنت گال روی آورد . آخرین زمینه تحصیلی تحصیلی بیژن پاکزاد رشته بازاریابی بود . بیژن پاکزاد دو بار ازدواج کرد. از همسر اولش یک دختر به نام دانیلا دارد که در حال حاضریکی از طراحان مشهور است و کار پدر را دنبال می کند . از همسر دوم نیز یکدختر به نام الکساندرا و یک پسر به نام نیکلاس دارد .

بیژن پاکزاد سرانجام در روز 26 فروردین سال1390 درسن71 سالگی در محل کارش دچار سکته مغزی شد و درگذشت. پس از مرگ وی اداره کمپانی بیژن به عهده فرزندانش الکساندرا ، دانیلا و نیکلاس می باشد. دارایی خالص بیژن در زمان مرگ معادل50 میلیون دلار بود.

بيژن پاکزاد طراح و تولیدکننده سرشناس عطر و ادکلن و لباس‌های مردانه و از عرضه كنندگان گران ترين اقلام و سفارشات، براي پولدارترين افراد از کشورهای مختلف جهان است. محصولات بیژن که با نام تجاری بیژن شناخته می شود، برنده جوايز بهترین های جهان در عرصه مد و لباس و عطر و ادكلن براي طبقات مرفه بوده است.

بیژن در مدرسه سليقه آدم هاي پولدار را پیدا کرد و دریافت که به چه شكلي مي توان نظر پولداران را براي خريد و سفارش اجناس به سوي خود جلب كرد . تعداد زيادي از مشتريان سال های بعد بيژن در همان مدرسه سوئيسي شناسايي و شكار شدند . بیژن پاکزاد طراحی را در کشور آلمان یاد گرفت و اولین بوتیک مدرن در مراجعه به ایران را در تهران تأسیس کرد. او سپس بوتیک سسیل جی را افتتاح کرد که محل خرید اعضای خانواده سلطنتی، دولتمردان و ثروتمندان ایران بود.
بیژن پاکزاد در سن 29 سالگی به آمریکا مهاجرت کرد و3 سال پس از آن بوتیک مشهور خود را افتتاح نمود . این بوتیک کاخی به سبک مدیترانه اى بود که اندکی بعد گرانترین فروشگاه دنیا نام گرفت. در این فروشگاه بیژن پاکزاد عمدتاً لباس، عطر و ادکلن که توسط خودش طراحی شده بود، به مشتریان سرشناس خود ارایه می کرد. طراحی های زیبای بیژن نه تنها برایش جوایز متعددی به ارمغان آورد بلکه بسیاری از مردان مشهور جهان از جمله باراک اوباما، جورج دبلیو بوش، رونالد ریگان، سلطان ثروتمند برونئیو ... را مشتری همیشگی خود ساخت.

یکی از ویژگی های بارز بیژن پاکزاد هوش و ذکاوت و وقت شناسی خاص او بود. او برای هر کسی که سراغش میرفت عطر خاص با رایحه متفاوت تولید میکرد. عطرهای بیژن، هم به دلیل رایحه شرقی شان و هم بسته بندی های متفاوتشان از شهرتی جهانی برخوردار هستند.ایشان در صنایع دیگر هم فعالیت داشت؛ صنایعی مانند اسلحه سازی و اتومبیل.

بیژن پاکزاد مهمترین عوامل موفقيت خود را عوامل ذیل می داند:

آگاهی نسبت به توانمندیهای خود، سرمايه‌گذاري روي دانايي خويش، نقش خانواده، داشتن اهداف بزرگ،توجه به تحقيقات بازاريابي، توجه به كيفيت، توجه به مديريت ارتباط با مشتريان ، عشق به كار و تعيين بازار هدف

  انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 9770

دیدگاه های کاربران (0)

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما