تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

دوره آموزشی کودک درون


دوره آموزشی کودک درون

حضرت عیسی می فرمایند: تازمانی که دوباره متولد نشوید ، تا زمانی که مانند کودکان نشوید پی به حقیقت نخواهید برد.

تحلیل گران رفتار متقابل می گویند : هر کسی در واقع سه نفر است. منظور تحلیل گران رفتار متقابل این است که مردم به سه شیوه می توانند عمل کنند: به شیوه والد ،به شیوه بالغ و به شیوه کودک. این سه شیوه رفتار ساختار رفتاری فرد را تشکیل می دهد.

چرا در زندگی خود احساس خلاء و تهی بودن می کنیم و مدام سعی می کنیم این خلاء را با با سایر انسان ها و اشیاء و تجربه های بیرون از خودمان پر کنیم . اما در طول زمان متوجه می شویم که هیچ کدام از اینها خلاء ما را پر نمی کند و چون در واقع احساس خلاء به خاطر آنها نبوده است . احساس خلاء برای مخفی شدن کودک درونمان بوده است که باعث شده ما اتصالمان را با خودمان و دیگران از دست بدهیم.

کودک درون کانون هستی ما هست . زیرا ضمیر حسی و احساسی ما است . زیرا برای ما ذوق و شوق و انرژی به ار مغان می آورد . هیچ یک از ما به عنوان فردی بالغ نمی تواند بدون زنده کردن و در نتیجه شفا بخشیدن کودک درون خود در زندگی خوشبخت و کامل باشد.

کودک درون کودک خردسالی است در درون ما که مایل است مراقبت ، تغذیه و دوست داشته شود. این کودک خرد سال که از دوران کودکی با ما بوده ، هنوز هم به عنوان یک کودک در درون ما باقی مانده است.کودک درون هیچ وقت بزرگ نمی شود و از بین نمی رود.

اما چگونه کودک درون خود را شفا ببخشیم؟نخست با یافت ،شناختن و سپس توجه به آن .

لازم است بدانیم که فقط خودمان می توانیم دیگر بار پدر و مادر کودک درون خویش باشیم و هیچ کس دیگر نمی تواند مراقبت از او را بر عهده بگیرد.فقط خودتان مسوول تشخیص نیازهای کودک درون خود و برآورده ساختن نیازهای آن می باشید.

سخن گفتن درباره کودک درون یک چیز است و تجربه آگاهانه او به صورت حضوری زنده و راستین چیزی دیگر. مادامی که چون طفل خردسال نشویم شفا نخواهیم یافت ، مادامی که در فضای امن به حال و هوای کودک وارد نشویم ، کودک درون گوشه گیر و تنها خواهد ماند. مادامی که احساس کودک وار و حساسیت و حس شگفتی در زندگی خود را بازنیابیم کودک درون ما همچنان زخمی خواهد زیست.

کودک از نظر روانشناسی پدر انسان است . از این رو شفای کودک درون راهی است تا از نو آغاز کنید و زندگی خوتان را شفا ببخشید . برای برخورداری از یک کودکی شادمانه هیچگاه دیر نیست.

این جلسه در 9 بخش به همراه 7 تمرین به بررسی کودک درون و تعاریف آن ،ساختار شخصیت انسان ، شفای کودک درون و .... می پردازد.


مبلغ واقعی 151,505 تومان    7% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 140,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما