تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

دوره آموزشی احساسات ،احساس گناه و رهایی از آن


دوره آموزشی احساسات ،احساس گناه و رهایی از آن

دوره آموزشی احساسات و احساس گناه

نویل گدارد می گوید:حواست به خلق و خو و احساسات خودت باشد، چون اتصالی مداوم بین احساسات و دنیای مرئی تو وجود دارد .

احساسات چیزی جزء تشعشعات مغز ما نیست و این احساسات ما هست که زندگی ما را می سازند

چرلز هانل می گوید: احساسات را باید فرا خواند تا به افکار حس بدهند و به این ترتیب شکل بگیرند.

چگونگی احساس تو نسبت به هر موردی در زندگی بازتابی دقیق است از هر نوع احساسی که در مورد آن از خودت ساطع کردی.

 پشت سر اندیشه ها از جمله سلامتی ،پول ،ثروت ، موفقیت و ... باید احساس خوب از جمله شادی و اشتیاق باشد.احساس خوب مثل بنزین سوپر باعث حرکت می شود.

مهم ترین عامل تعیین کننده وضعیت شما روحیه شما هست که درهرلحظه چه احساساتی دارید . روحیه مهمترین عامل خلق پدیده ها است.

نخستین قانون شاد زیستن لذت بردن از چیزهایی است که داریم. دو مانع عمده برای لذت بردن از یک چیز وجود دارد: ترس و احساس گناه .

احساس گناه بسیار بیشتر از سایر احساسات عاطفی به ما فشار می آورد. احساس گناه عبارت است از احساس اجبار برای تکرار دوباره غلط به شکل صحیح  .

برای خنثی کردن احساس گناه باید نگرش خود را نسبت به آن تغییر دهیم.با این کار تاثیرات منفی احساس گناه یعنی محکوم کردن خود از بین رفته و به احساس مثبت بخشش خود تبدیل خواهد شد.

 


مبلغ واقعی 124,105 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 117,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما