تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

انوشه انصاری کار آفرین و اولین زن فضانورد ایرانی


انوشه انصاری کار آفرین و اولین زن فضانورد ایرانی

انوشه انصاری کار آفرین و اولین زن فضانورد ایرانی

انوشه انصاری در 21 شهریور 1345 در مشهد به دنیا آمد. در چهار سالگی به همراه خانواده به تهران نقل مکان کردند . انوشه انصاری تا سن ۱۶ سالگی در ایران زندگی کرد و در سال 1361 با شروع جنگ تحمیلی همراه خانوادش به آمریکا مهاجرت نمود. سال های پایانی دبیرستان را در آن كشور گذراند و سپس برای اخذ مدرك كارشناسی در رشته مهندس الكترونیك و علوم كامپیوتر وارد دانشگاه جرج میسون شد. انوشه بعد از پایان موفقیت‌آمیز دوره لیسانس برای كسب مدرك فوق‌لیسانس خود وارد دانشگاه جرج واشنگتن شد و مطالعات خود را در این دانشگاه ادامه داد و مدرك كارشناسی ارشد را در رشته مهندسی الكترونیك اخذ کرد .

بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در شرکت مخابراتی MCI از زیرمجموعه‌ های شرکت بزرگ ورایزون مشغول به کار شد.او چندین مقاله و دو پاتنت برای كار روی گره‌های یك شبكه بیسیم و‌ عملگرهای اتوماتیك دارد.

انوشه انصاری زمانی که در شرکت مخابراتی MCI کار می کرد با حمید انصاری آشنا شد و در سال 1369 با یکدیگر ازدواج کردند.

نام خانوادگی انوشه پیش از ازدواج با حمید انصاری، رئیسیان بوده که با ازدواج به نام خانوادگی همسرش تغییر داده است.

انوشه انصاری در سال ۱۳۷۲ خورشیدی، به همراه همسر و امیر انصاری (برادر همسرش) شركتی به نام تله‌كام تكنولوژیرا در تگزاس پایه‌گذاری كردند که در زمینه‌ ارائه‌ خدمات شبکه‌ های مخابراتی و تامین ادوات و فعالیت می‌ کرد

عملکرد خوب تله‌كام باعث ترغیب چند شرکت بزرگ برای خرید آن شد و در نهایت شرکت Sonus Networks آن را خرید. انوشه به معاونت Sonus رسید و مدیریت بخش آی‌ پی هوشمند را هم به دست گرفت .

در سال ۲۰۰۶ انوشه انصاری با همکاری همسر و امیر انصاری شرکت Prodea Systems را تاسیس کردکه علاوه بر ریاست برهیات مدیره، مدیر عامل آن نیز هست.

انوشه انصاری اولین فضانورد ایرانی دنیا و چهارمین نفری است که هزینه سفر فضایی خود را پرداخت کرده است.

انوشه انصاری می گوید : حاضرید چقدر برای تحقق رویاهای خود بپردازید؟ قیمت واقعی یک رویا به راستی چقدر است ؟ من آماده هستم تا زندگی خود را برای تحقق رویاهایم فدا کنم .

از زمانی که دختر کوچکی بودم شب های تابستان محو تماشای ستارگان می شدم، آرزوی پرواز را در سر داشتم و این رویا همیشه در قلب من زنده و محرکی برای موفقیت کاریم بود تا اینکه فرصتی پیش آمد که آرزویم تحقق یابد.

انوشه انصاری مجموعه آزمایش های علمی ذیل را برای آژانس فضایی اروپا در طول 9 روز اقامت خود در ایستگاه بین المللی فضایی انجام داد:

- تاثیر تغییرات ماهیچه بر کمر درد .

- پژوهش در مورد علل کم خونی

- تاثیر تشعشات فضایی بر فضانوردان ساکن در ایستگاه بین المللی

انوشه انصاری پس از سفر به فضا تصمیم گرفت در این زمینه تحصیل کند. او مدرک کارشناسی ارشد دوم خود را در رشته ستاره شناسی گرفت.
انوشه انصاری مؤسسهٔ خیریه ٔبنیاد اَهورا را همراه جمشید انصاری اداره و حمایت مالی می‌کند. او همچنین در حوزهٔ خانه دیجیتال شرکت پرودیا سیستمز را با هدف راه‌اندازی یک سیستم پیشرفته برای آمیختن و استفادهٔ سهل‌تر از محصولات و فایل‌ها و تولیدات ابزار خانگی دیجیتال مانند ویدیو و صدا و به‌همراه امیر و حمید انصاری فیلم تأسیس کرد، که در تگزاس و در هندوستان دفاتر رسمی دارد

افتخارات کسب شده

- اولین فضانورد ایرانی دنیا

- دریافت جایزه ملی پیشگامان فضایی ایالات متحده آمریکا

- دریافت دکترای افتخاری علوم از دانشگاه جرج میسون

- دریافت جایزه نو آور سیمونز

- حضور در فهرست تاجران موفق مجله معتبر فورچن آمریکل

- کار آفرین برتر از سوی مجله زن شاغل آمریکا

  انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 489

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما