تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

احد عظیم زاده : موفق ترین تاجر فرش در دنیا


احد عظیم زاده : موفق ترین تاجر فرش در دنیا

 احد عظیم زاده : موفق ترین تاجر فرش در دنیا

احد عظيم‌زاده موفق ترین بیزینس من فرش دستباف در دنیا در ۱۰ آذر ۱۳۳۶ در روستای اسفنجان شهرستان اسكو به دنیا آمد. در عنفوان کودکی و در هفت سالگی پدر خود را از دست داد.به دلیل مشکلات مالی نتوانست به مدرسه برود و پس از رفتن به كلاس اول مجبور شد پشت دار قالي نشسته و قالی بافی کند. تا سن ۱۳ سالگي روزها قالي بافته و شب‌ها درس مي‌خواند.

كار خودش را با به دوش كشيدن قالي‌هاي كوچك و پشتي و بردن آن از اسفنجان يا اسكو براي فروش آغاز می کند و در آغاز كار از هركدام از آنها يك يا دو تومان سود مي‌كرده است. پنج سال این رویه کاری را ادامه می دهد. احد عظیم زاده می گوید : پشتكار و اعتقاد به هدف با توكل به خدا تحمل سختي‌ها را آسان مي‌كرد.

در سن ۱۸ سالگي ۲۰ هزار تومان پس‌انداز می کند ، اما به دلیل فشارهای مختلف مجبور به ترك تحصيل می شود. پس از مسافرت به آلمان و سویس ایده اصلی خود را از یک تاجری می آموزد: فرش گرد بباف. پس از آن کار خودش را در یک ساختمان اجاره ای با خريد یک دستگاه با ۱۰ درصد نقد و بقيه اقساط و خرید قسطي ابريشم در روستای اسفنجان آغاز و شروع به بافتن فرش گرد می کند . پس از بافتن چند نمونه سر و كله تاجران آلماني پيدا شده و به روستای اسفنجان آمدند.
در اولين معامله آقای عظیم زاده تاجران ۶٫۵ ميليون تومان نقد و شش ميليون تومان هم چك می پردازند. احد عظیم زاده پس از رونق گرفتن كسب و كارش صادرات خود را به ايتاليا، آلمان ، انگليس ،سوئيس، بلژيك و ديگر كشورها آغاز می کند. آقای عظیم زاده با مسافرت های زیاد و بازديد از موزه‌هاي فرش كشورها از طرح‌های آنها اقتباس و يا عكس مي‌گرفته و با الهام از آنها و تلفيق طرح‌ها، ايده‌هاي نو بيرون مي‌داده است و در اين مدت با سليقه مشتريان آشنا می شود و اصول كار خودش را پيدا می کند.

یکی دیگر از اصول آقای احد عظیم زاده اصل احترام به مشتري است. آقای عظیم زاده در حال حاضر ساخت بزرگ‌ترين پروژه هتل كشور را در دست اجرا داردکه تاكنون ۱۸۰ ميليارد تومان در اين پروژه سرمايه‌گذاري كرده‌ است.

آقای عظیم زاده هدف خود را كارآفريني می داند. در حال حاضر۱۰۷۰ بچه يتيم را زير پوشش دارد و با خود تعهد کرده است که هر سال ۱۰۰ بچه به آنها اضافه كنم. ایشان وصيت كرده‌است وقتي مردم تا ۱۰ سال بعد از عمرم هر سال ۱۰۰ بچه يتيم اضافه شود و مخارج همه يتيم‌ها را از محل ارثم بپردازند. بعد از ۱۰ سال هم اگر بازماندگانم لياقت داشتند، راه من را ادامه مي‌دهند. آقای عظیم زاده در تهران ۲ فروشگاه بزرگ فرش و در توكیو هم انبار فرش دارد.
ليست افتخارات کسب شده
- دريافت تنديس طلائي كيفيت 2002 لندن
- دريافت تنديس پلاتين كيفيت 2003 نيويورك
- دريافت تنديس الماس كيفيت 2004 فرانكفورت
- برگزيده يكصد برند برتر كشور در سال 1387
- صادركننده نمونه استان در صنعت فرش در سال 1387
- صادركننده برتر كشور در سال 1387
- دارنده گواهينامه 9001 - 2000 ISO

- جزو ۱۰۰كارآفرين برتر كشور

شركت‌هاي تاسيس شده
- موسس و مدير‌عامل شركت بازرگاني فرش عظيم‏زاده
- مدير‌عامل شركت «قو الماس خاورميانه»

فعاليت‌ها و سمت‌ها
- عضو اتحاديه صادركنندگان فرش دستباف كشور
- عضو اتحاديه فرش فروشان

پیشنهادی احد عظیم زاده برای موفقیت : توصیه من به جوانان این است که منطقی فکر کنند. امیدشان به خدا و فکر و بازوی خودشان باشد. درستکار باشند و تلاش و تلاش و تلاش کنند.

  انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 455

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما