تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

دکتر علی عامری: استادیار دانشگاه تبریز


دکتر علی عامری: استادیار دانشگاه تبریز

دکتر علی عامری: استادیار دانشگاه تبریز

دکتر علی عامری در سال 1333 در روستای فروان شهرستان گرمسار استان سمنان چشم به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان مهرگان فروان و متوسطه را در دبیرستان سهراب شهر آرادان به پایان رساند. پس از اتمام تحصیلات ابتدایی و متوسطه عازم کشور هندوستان گردید و در سال 1982 تحصیلات کارشناسی را در رشته زمین شناسی دانشگاه مدرس هندوستان به پایان رسانید و پس از آن تحصیلات کارشناسی ارشد را شروع و در سال 1984 دانشنامه کارشناسی ارشد زمین شناسی را از همین دانشگاه دریافت کرد . علی عامری دکتری با گرایش پترولوژی و مینرالوژی را از دانشگاه مدرس هندوستان در سال 1990 دریافت نمود. دکتر علی عامری از سال 1370همکاری با دانشگاه تبریز را آغاز و از اعضای هیات علمی گروه زمین شناسی دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز بود . بلور شناسی هندسی ، کانی شناسی و آتشفشان شناسی از جمله دروسی بودند که در دوره کارشناسی به تدریس آنها می پرداخت.از جمله ویژگی های بارز دکتر علی عامری مهربانی و عطوفت با دانشجویان بود . ارایه چهار مقاله در مجلات علمی - پژوهشی داخلی و چهل مقاله در کنفرانس های داخلی و خارجی از جمله فعالیت های علمی دکتر علی عامری می باشد. هدایت بیست پایان نامه کارشناسی ارشد و سه پایان نامه دکتری از جمله فعالیت های علمی و آموزشی ایشان در دانشگاه به شمار می آیند.

دکتر علی عامری کتاب واژه نامه جامع زمین شناسی که در سال 1380 به چاپ رسیده و در سال 1385 تجدید چاپ شده است را به رشته تحریر در آورده است.

دکتر علی عامری در تاریخ 15/11/1389 مصادف با سالروز روز شهادت حضرت امام رضا (ع) دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت .

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 846

دیدگاه های کاربران (0)

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما