تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

دکترمانوئل بربریان پدر زمین ساخت ایران


دکترمانوئل بربریان پدر زمین ساخت ایران

دکترمانوئل بربریان پدر زمین ساخت ایران

 مانوئل بربریان در سال 1324 درشهر تهران متولد شد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در شهر تهران به پایان رساند و با كسب رتبه اول در سال 1343 از دبیرستان خوارزمى فارغ التحصیل گردید. تحصیلات کارشناسی را در رشته زمین شناسی گروه زمین شناسى دانشگاه تهران تمام کرد و با كسب رتبه اول در سال 1347 در این رشته فارغ التحصیل شد. در سال 1356 برای ادامه تحصیل به کشور انگلستان رفت و در رشته ژئوفیزیک دانشگاه کمبریج به تحصیل پرداخت و با تخصص لرزه زمین ساخت و لرزه شناسی زلزله از این داشگاه در سال 1981 فارغ التحصیل گردید . پس از بازگشت به کشور در طی سال های 69-1360 در دوره کارشناسی زمین شناسی دانشگاه تهران وکارشناسی ارشد زمین شناسی ساختمانی- زمین ساخت در دانشگاه تربیت مدرس به تدریس پرداخت. در سال 1369به عضویت هیات مدیره مؤسسه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله کشور در آمد.

دکتر مانوئل بربریان درسال 1990 عازم کشور آمریکا گردید تا فعالیت های تحقیقاتی خود بر روی ایران را در آنجا ادامه دهد. مانوئل بربریان در تدوین نخستین کاتالوگ زمین لرزه ایران در یونسکو شرکت داشت و از سال1992 به عنوان متخصص زمین شناسی و محیط زیست در مؤسسه ناجاریان شهر نیوجرسی آمریکا مشغول فعالیت است. دکتر بربریان با بیش از 22 سال تجربه دانشگاهی بیش از 250 مقاله در زمینه زمین ساخت و لرزه شناسی و محیط زیست نگاشته است.

در سال 1364 در مراسم کتاب سال جمهوری اسلامی ایران یکی از کتب وی موفق به دریافت جایزه ویژه این مراسم شد.

در سال 1377 انجمن زمین شناسی ایران وی را به عنوان اولین زمین شناس نمونه سال اتتخاب کرد.

 فعالیت های تحقیقاتی و اجرایی
- کارشناس سازمان زمین شناسى كشور

- نماینده سازمان زمین شناسى كشور در همایشهاى بین المللى

- معاونت و ریاست بخش زمین ساخت و لرزه زمین ساخت سازمان زمین شناسى كشور

- مدیر طرح بم- زاهدان در پروژه شناسایی زمین شناسی- معدنی

- مشاور علمی رئیس سازمان زمین شناسی کشور

- مشاور در انتخاب ساختگاه و مطالعات لرزه زمین ساخت و خطر زمین لرزه نیروگاه هسته ای بوشهر.

- مشاور در مطالعات لرزه زمین ساخت و خطر زمین لرزه خط لولۀ گاز پارس

- بررسی زمین لرزه و خط زمین لرزه – گسلش در تهران و حومه ، قزوین و حومه، همدان،قم و زنجان

- بررسی زمین لرزه و خط زمین لرزه – گسلش حوضۀ آبریز شمال بندر عباس

- بررسی زمین لرزه و خط زمین لرزه – گسلش حوصۀ آبریز باختر جازموریان

بررسی زمین لرزه و خط زمین لرزه – گسلش پالایشگاه گاز سرخون در شمال بندر عباس

 

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 186

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما