تحقیق و بررسی زندگی افراد موفق نشان می دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت از منابع درونی و بیرونی استفاده کرده اند . در بعد درونی این افراد با استفاده از نیروهای ذهنی ،توانایی های قسمت چپ و راست مغز و تغییر افکار و باورهای خود و در بعد بیرونی با یادگیری و استفاده از اهرم های موفقیت (تجربیات افراد ) توانسته اند تحولات شگرفی را در زندگی خود و دنیای پیرامون خود خلق کنند . مطالعه و یادگیری در دنیایی که اطلاعات در هر دو سال یک بار کهنه می شوند و اطلاعات جدیدی ظهور می کنند یکی از راهبردهای این افراد برای موفقیت است . سایت راه موفق به منظور ارایه دوره های آموزشی موفقیت ،ارایه تجربیات افراد موفق ، ارایه محصولات گوناگون در زمینه موفقیت و ... ایجاد شده است. در کنار این امر بزرگ این سایت آشنا نمودن دانش آموزان ، دانشجویان و ... با اصول موفقیت و مسیرهای موفقیت طی شده توسط افراد موفق را یکی از اهداف خود قرار داده است.

محل لوگو

محمد احمدی نفر اول کنکور تجربی سال 1395


محمد احمدی نفر اول کنکور تجربی سال 1395

محمد احمدی نفر اول کنکور تجربی سال 1395

محمد احمدی درسال 1372 درشهر تربت جام استان خراسان رضوی متولد شد. در سال 1391 در آزمون سراسری رشته ریاضی با کسب رتبه 2 در منطقه 3دررشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف مشغول به تحصیل می گردد. در سال 1394 با انصراف از تحصیل در رشته مهندسی برق در کنکور رشته تجربی شرکت کرد و نفر اول کنکور رشته تجربی در سال 1395 شد.محمد احمدی سه سال در آزمون‌های کانون شرکت می کند و از نظر ایشان مهمترین فاکتور اصلی که کانون دارد برنامه راهبردی‌ آن است.

توکل به خدا ، سپس همت و تلاش زیاد و همراهی خالصانه والدین از جمله عوامل موفقیت محمد احمدی در آزمون سراسری سال 1395بوده است.

کار مطالعه درامتحان کنکور را از مهرماه 94 در منزل شروع می کند و از کلاس های خصوصی استفاده نمی کند. میانگین مطالعه روزانه او 12 ساعت بوده است و در این مدت تفریحات لازم و مناسب را در برنامه خود داشته است.درس زیست شناسی را بدون شرکت در کلاس های تقویتی و آموزشی در منزل فرا می گیرد. داشتن ذهن واضح و شفاف آگاهی نسبت به کار و مسیر از دیگر پارامترهای تاثیر گذار در موفقیت محمد احمدی بوده است.

محمد احمدی قصد دارد در رشته پزشکی ادامه تحصیل داده و پس از گذراندن دوره عمومی در زمینه مغز و اعصاب تخصص بگیرد.

درصدهای دروس محمد احمدی در کنکور سال 1395 به شرح ذیل بوده است:

زیست 87 درصد، ریاضی 100 درصد ، شیمی 92 درصد ، فیزیک 91 درصد، زمین شناسی 48 درصد ، ادبیات 100 درصد ، عربی 100 درصد ، زبان 100 درصد، دینی 100 درصد .

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 346

تهران - صندوق پستی 1474954578

با درس آموزی از موفقیت های دیگران مسیر موفقیت را هموارتر طی کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت راه موفق می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما